Piątek, 26 kwietnia 2024 r. imieniny: Marii, Marzeny, Ryszarda Piątek IV tygodnia okresu wielkanocnego

AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI 4 lipca 2021 wyświetleń: 779

Wakacyjny obóz letni w Tatrach!

W dniach 27. 06 - 03. 07 w malowniczej miesjcowiści Majerczykówka odbywał się obzóz letni dla dzieci i młodzięzy z parafialnych grup duszpsteskich: LSO, scholi parafialnej "Angeli Vox", i przygotpwujących sie do bierzmowania.
Po 11 godzinach drogi szczęśliwie dotarliśmy do Majerczykówki (Poronin)
Wieczorem, po całym dniu siedzenia w autokarze był czas na wspólną integrację
Dziękujemy naszym parafianom za dar modlitwy i... dalej o nią prosimy aby ten aktywny czas odpoczynku z Panem Bogiem był błogosławiony i przyniósł w naszym życiu dobre owoce!

Drugi dzień wakacji z Panem Bogiem!
Dziś ruszyliśmy Złotą Doliną do Wiktorówek. Uczestniczyliśmy we Mszy świętej w Sanktuarium Matki Bożej Jaworzyńskiej Królowej Tatr, powierzając czas wakacji dobremu Bogu przez ręce Maryi! Następnie miał miejsce relaks na Rusinowej Polanie, posilając się przepysznymi oscypkami
Wieczór spędziliśmy na wspólnej integracji. Zatańczyliśmy belgijkę pograliśmy w siatkę i spędziliśmy czas na rozmowach
Naszą młodzież i dzieci parafialne powierzamy modlitwie parafian

Kolejny dzień wakacji z Panem Bogiem!
Spędziliśmy aktywny dzień w największym Parku Rozrywki w Polsce… w EnergyLandii
To był CUDowny CZAS wspólnej integracji przy pięknej pogodzie. Dziękujemy ks. Proboszczowi za pełne radości odwiedziny!
Dzień zakończyliśmy przy ognisku i wspólnej modlitwie

Czwarty dzień wakacji z Panem Bogiem
Dzień rozpoczęliśmy od Eucharystii Bardzo dziękujemy ks. Proboszczowi za przewodniczenie Mszy świętej, wygłoszone słowo na temat grzechu i wręczony upominek dla każdego uczestnika wyjazdu wakacyjnego
Po śniadaniu pojechaliśmy do Niedzicy!
Zwiedziliśmy Zamek Niedzicy, który został wzniesiony prawdopodobnie na początku XIV wieku przez braci Rykolfa i Kokosza Berzeviczów. A pierwsza wzmianka o zamku pochodzi z 1325 roku
Następnie poszliśmy do wozowni w którym przechowywano karety i powozy konne należące do osób zamieszkujących zamek. Stare powozy pochodzą z lat 1900-1939
Kolejna atrakcja to rejs statkiem po jeziorze Czorsztyńskim, która sprawiła nam wiele radości
Po rejsie udaliśmy się na plażę, aby trochę zamoczyć nogi i odpocząć po aktywnym i upalnym dniu
Po powrocie do miejsca zamieszkania mieliśmy okazję zobaczyć regionalny pokaz wyrobów oscypków
Dziękujemy dobremu Bogu za dzisiejszy dzień pełen wrażeń!

Piąty dzień wakacji z Panem Bogiem!
Kolejny dzień w górach nazwaliśmy dniem integracji… x35
Po Eucharystii i śniadaniu spędziliśmy czas na…
  • grze w tenisa stołowego
  • grze twistera
  • grze w siatkę
  • gry planszowe (double / UNO)
  • konkursie plastycznym
Późnym popołudniem udaliśmy się do Izby Regionalnej Gąsienicy. Wysłuchaliśmy prelekcję prowadzoną przez Adama Gąsienicę o pierwszych osadnikach, zwyczajach pasterskich, legendach zbójnickich, muzyce i stroju. Dopełnieniem opowieści była prezentacja multimedialna, która zawierała stare fotografie, przedstawiające historię Zakopanego i okolic oraz postaciami związanymi z regionem
Wieczorem wspólnie obejrzeliśmy bajkę i zakończyliśmy dzień wspólną modlitwą
Pozdrawiamy wszystkich parafian dziękując za dar modlitwy!

Szósty / siódmy dzień wakacji z Panem Bogiem
Kolejny dzień rozpoczęliśmy oczywiście od pobudki  i śniadania  Następnie w strugach deszczu  weszliśmy na Gubałówkę  i zjechaliśmy kolejką linową  do Zakopanego  Uczestniczyliśmy we Mszy świętej w kaplicy Matki Bożej Fatimskiej przy Narodowym Sanktuarium na Krzeptówkach  Po Eucharystii był czas wolny na Krupówkach  Po powrocie do domu miał miejsce pogodny wieczór w tle meczu B-I  muzyki  tenisa stołowego  i pogaduszek
Kolejny poranek to czas pakowania walizek  do autokaru pożegnanie z gospodarzami  i powrót do domu  zatrzymując się po drodze we Wrocławiu